Supportmedewerker (Nederland)

Ben je op zoek naar een functie waarbij je jouw kennis en ervaring binnen de hospitality branche kunt combineren met supportwerkzaamheden voor een hotel software applicatie? Lees dan vooral verder!

Functieomschrijving

Jij wordt verantwoordelijk voor eerste- en tweedelijns support- en technische vragen. Tevens ben jij de vraagbaak voor hotels en staat de gebruikers telefonisch te woord op het moment dat ze support nodig hebben. Dit kan een eenvoudige gebruikersvraag zijn over de applicatie of een technische vraag of wijzigingsverzoek waarbij je met jouw achtergrond, kennis en ervaring en gevoel voor gastvrijheid de klant uitstekend weet te helpen.

Profielschets

  • Algemeen: De belangrijkste kernwaarde voor deze functie is dat je als supportmedewerker zaken niet snel op zijn beloop laat. Je zorgt ervoor dat de supportvragen- en verzoeken van gebruikers goed en zorgvuldig worden uitgevoerd. Je hebt een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel en zorgt ervoor dat je altijd klaar staat voor de klant.
  • Business vaardigheden: Je bent vaardig in telefonische communicatie. Het hebben van werkervaring in supportwerkzaamheden voor specifiek softwareapplicaties vormt een ideale werkachtergrond.
  • Persoonlijkheid: Beschikt over zelfmotivatie, is resultaat georiënteerd met een positief uitgangspunt en focust zich op kwaliteit en service van de klant. Empathisch talent die zich kan inleven in de klant en daarop zijn communicatie goed kan aanpassen.

Functie-eisen voor de ideale kandidaat

  • Ervaring met hospitality gerelateerde software (Property Mangement Systemen & Channel Managers)
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Communicatief zeer vaardig in woord en geschrift
  • Uitermate klantvriendelijk en stressbestendig
  • Analytisch sterk
  • Computervaardigheden: MS Officeprogramma’s, voornamelijk Excel en Word (must), MySQL (pré)
  • Behulpzaam naar jouw collega’s toe op andere afdelingen
  • Neemt initiatief en denkt mee waar nodig
  • Kennis van hotellerie

Wat biedt Roomer jou:

  • Afwisselende baan met volop ruimte voor eigen ideeën en initiatieven!
  • Informele werksfeer
  • 25 vakantiedagen
  • Laptop
  • Goed salaris
  • Doorgroeimogelijkheden